ابراز رضایت نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از قانونمندشدن شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس

(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۸:۲۴

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از نظم شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس و عملکرد ضابطه‌مند آن ابراز خرسندی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، همزمان با ولادت حضرت معصومه(س)، مدیرعامل و چندتن از معاونین و مدیران سازمان منطقه ویژه پارس با حضور در شهر مقدس قم و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، با آیت الله حسینی بوشهری، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کردند.

 

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار با مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه ویژه پارس گفت: آزمون استخدامی که در استان بوشهر برگزار شده، گام بسیار خوبی بوده که امیدواریم در آینده نیز استمرار داشته باشد.
 
وی با بیان این که می بایست بر اساس فضای منطقه جوانان را به تحصیلات و مهارت های آموزشیِ متناسب ترغیب کرد، اظهار داشت: هنرِ مدیر موفق تربیت نیروهایی است که در آینده بتوانند وارد چرخه مدیریتی شوند.
 
حسینی بوشهری با تاکید بر انجامِ مسئولیت های اجتماعی توسط شرکت های مستقر در منطقه گفت: برای ترویج ورزش مسئله ای نداریم اما برای مردم استان بوشهر قابل قبول نیست منابع آن برای باشگاه های دیگر نقاط کشور هزینه شود در حالی که بسیاری از تیم های استان دچار مشکلات متعددی هستند.
 
 
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری همچنین بر مسئله اشتغال و ارتقای متخصصین و مهندسین بومی در سمت های مختلف تاکید کرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تربیت دانشجویان متخصص و متناسب با پتانسیل های منطقه، از دانشگاه های استان بوشهر و صنعت خواستار تعامل و همکاری بیشتر بر اجرای این مهم شد.
 
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از قانونمندی شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس در انجامِ وظایف مسئولیت های اجتماعی ابراز داشت: از نظم شورای راهبردی و عملکرد ضابطه مند آن بسیار خوشحال شدم.
 
وی با توصیه به مسئولین گفت: مسئولین نباید طوری رفتار کنند که شورای راهبردی در وسط بماند و زیان اختلاف نظر مدیران به چشم مردم برود.
 
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: با رصد دقیق مشکلات مردم، سعی کنید کمبودها و مشکلات مربوط به چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر را رفع کنید و در صورتی که منع قانونی نداشته باشد کمک های مسئولیت های اجتماعی را برای کل استان اجرا کنید.
 
وی در پایان تاکید کرد: موارد را طوری دسته بندی کنید که خرج ها با حساب و کتاب  انجام شود.
 
 
در این دیدار سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، گزارشی از وضعیت اشتغال، سرمایه گذاری های انجام شده، امنیت منطقه و وضعیت پارس شمالی توضیحاتی ارائه کرد.

حسینی بوشهری 5
حسینی بوشهری 4
حسینی بوشهری 3
حسینی بوشهری 2
حسینی بوشهری 1
 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید