پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت شهادت رییس جمهور و هیات همراه

(دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰:۱۴

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با صدور پیامی، شهادت رییس جمهور خدوم ایران اسلامی و هیات همراه در سانحه بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در پیام سخاوت اسدی آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا {الأحزاب:23} 
 
 
ضایعه دردناک شهادت رییس جمهور مردمی، خادم الرضا(ع)، آیت الله سید ابراهیم رییسی(ره) را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.
 
حضرت آیت الله رییسی که عمر با برکت خود را صرف خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده بود در نهایت نیز در همان مسیر و در راه خدمت به مردم به ویژه مناطق محروم به شهادت رسید.
 
 
تقوی و خداباوری، صفای باطن، سادگی، شوق به خدمت، خستگی ناپذیری و فسادستیزی از جمله خصیصه های بارز خادم الرضا(ع) بود که از ایشان رییس جمهوری پرکار، پرتلاش و موفق ساخته بود.
 
علاقه و اعتقاد قلبی وی به امام هشتم شیعیان جهان، حضرت امام رضا(ع) سبب شد تا همزمان با سالروز ولادت باسعادت آن امام همام، به دیدار مولای خود بشتابد.
 
اینجانب بار دیگر ضمن عرضِ تسلیت به مناسبت شهادت رییس جمهور محترم و همسنگران شهیدش در سانحه سقوط بالگرد، اعتقاد دارم وجود آرام بخش ولایت فقیه، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) در این شرایط حساس همچنانکه تاکنون کشور را از بزنگاه های مهم و ویژه تاریخی به سلامت عبور داده است، در این حادثه تلخ و اسفناک نیز ایران اسلامی را با ثبات و صلابت عبور خواهند داد و انقلاب اسلامی در گام دوم، قدرتمندتر و باصلابت تر از همیشه قله های ترقی و پیشرفت را خواهد پیمود.
 
سخاوت اسدی

مدیر عامل

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید