رئیس امور ورزش سازمان منطقه ویژه پارس منصوب شد

(چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳) ۰۸:۱۶

مراسم تودیع سیاوش وهاب منش، رییس پیشین و معارفه ایرج ایری، رییس جدید امور ورزش سازمان منطقه ویژه پارس با حضور مدیر عامل این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس در این مراسم با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سیدالشهداء، حضرت امام حسین(ع) و قدردانی از تلاش های وهاب منش گفت: علی رغم مشکلاتی که در زمینه مالی داشته ایم اما با همکاری و کمک های آقایان اسدی، افشار و قنبرزاده و همچنین تلاش های آقای وهاب منش توانستیم تا حدود زیادی مشکلات را رفع کنیم.
 
سید محمد موسوی با بیان این که در سال جاری با شفافیت مالی و ارائه عملکرد سال گذشته اعتبار خوبی کسب شده است، اظهار داشت:  آقای وهاب منش در دوران تصدی مسئولیت ورزش، زحمات بسیاری کشیدند و ما علی رغم میل باطنی با استعفای ایشان موافقت کردیم.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز با بیان تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام سوم شیعیان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: باید به ورزش همگانی اهمیت ویژه ای داده شود زیرا این ورزش در حال حاضر تا حدودی در سایه ورزش قهرمانی مغفول مانده است.
 
 سخاوت اسدی تاکید کرد: در حوزه ورزش همگانی می بایست با برنامه ریزی بهتر و تلاشی مضاعف به همکاران و خانواده آن ها رسیدگی شود.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید