ازآموزش چه خبر؟

(چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳) ۰۹:۳۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، «دوره آموزشی معماری میکروسرویس» طی سه روز با هدف ارتقا سطح دانش تخصصی کارنشاسان تیم طراحی و توسعه واحد فاوای سازمان برگزار شد.
این دوره با حضور کارشناسان و مهندسان فناوری اطلاعات سازمان به مدت 42 ساعت توسط استاد محسن درم‌بخت در سالن جلسات سازمان برگزار و هدف از آن ارتقا توانمندی کارشناسان برای به روز رسانی سامانه BPMS یا سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار اعلام شد که این موضوع نقش مهمی در افزایش بهره وری سازمانی دارد.
میکروسرویس‌ روشی به منظور تقسیم‌بندی کردن یک نرم‌افزار به بخش‌ها یا سرویس‌های کوچک، سبک، مستقل از یکدیگر و قابل‌مدیریت است. به عبارت دیگر، میکروسرویس یک معماری توسعهٔ‌ نرم‌افزار توزیع شده است.
«دوره آموزشی قراردادهای مشارکتی» نیز از دیگر دوره های برگزار شده اداره آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی سازمان برای 11 نفر از کارشناسان امور حقوقی ،قراردادها و پیمان ها بود که به مدت پنج روز توسط دکتر خزائنی در دانشکده نفت محمود آباد برگزار شد.
هدف ازبرگزاری این دوره تعمیق دانش و توجه به اهمیت موضوع بر اساس قراردادهای تدوین شده سالهای اخیر برگزار شد.قراردادهای مشارکتی قراردادی ‏است که به موجب آن دو یا چند شریک تجاری جهت اجرای یک طرح ‏اقتصادی مشخص مشارکت کرده و از ‏طریق آورده‏ های نقدی و یا غیرنقدی، در آن طرح سرمایه‏ گذاری می ‏نمایند. 
 
همچنین در اقدامی دیگر «دوره آموزشی مهارت های زندگی اقماری»  به همت اداره آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی برگزار شد که هدف از برگزاری این دوره فراگیری آموزش های لازم برای ارتقای مهارت های فردی مثل مواجهه با استرس ها در ارتباط‌های بین فردی و مهارتهای خانواده و زوج درمانی اعلام شده است. این دوره به مدت 3 روز توسط استاد داریوش نعمتی  در مجموعه آموزشی تفریحی محمود آباد برگزار شده است.
 
 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید