پیام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت روز خبرنگار

(چهارشنبه ۱۷ اَمرداد ۱۴۰۳) ۰۹:۱۹

"بدون دوربین ها، قلم ها و دلسوزی های شما خبرنگارها برای تهیه و تنظیم اخبار، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است."
مقام معظم رهبری

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- سخاوت اسدی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به فعالین این عرصه تبریک گفت. در پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس آمده است؛

روز خبرنگار بهانه ایست برای قدردانی از فرهیختگان و فعالینِ عرصه خبر که برای آگاهی بخشی و روشنگری متحمل مرارت ها، سختی ها و دشواری های فراوان می شوند.

 

خبرنگاران پیشگامان و پیشتازانِ جبهه تبیین و جهاد رسانه ای هستند و امروزه اصحاب رسانه در خط مقدم جبهه فرهنگی و جنگ نرم، نقش بی بدیلی در جهاد تبیین، آگاهی بخشی و امیدآفرینی به جامعه دارند.

 

نتیجه قلمِ منصف و نقدهای منصفانه، پویایی، شادابی، نشاط و اعتلای جامعه خواهد بود و جامعه به رشد و بالندگی نخواهد رسید مگر با اطلاع رسانیِ شفاف، صحیح، صریح و دقیق.

 

اینجانب ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را به همه تلاشگران و فعالینِ عرصه خبر به عنوان قلب تپنده و چشم های تیزبین جامعه تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و موفقیتِ در انجامِ رسالتِ مهم و خطیرشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید