حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در تمرینات پارس جنوبی جم/تلاش برای لیگ برتری شدنِ پارس جنوبیِ جم

(دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳) ۰۸:۰۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس روز گذشته با حضور در تمرینات تیم پارس جنوبی جم، پیش از آغاز بازی های لیگ یک کشور از نزدیک با مربیان و بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در این دیدار گفت: برای تیم پارس جنوبی جم برنامه ویژه ای طراحی کردیم که امیدواریم با اجرای آن ها تیم به لیگ برتر صعود کند.

 

سخاوت اسدی با حضور در تمرین تیم پارس جنوبی جم در جمع بازیکنان و هواداران این تیم ابراز داشت: خصوصیات اخلاقی، فنی و حرفه ای آقای رجب زاده موجب شد تا شخصا با ایشان تماس گرفته و از وی برای سرمربی گری تیم پارس جنوبی جم دعوت به همکاری کنم.

 

وی با بیان این که سرمربی پارس جنوبی جم باید در خور نام و جایگاه جم و منطقه ویژه پارس باشد، افزود:  درخواست من از کادر فنی و همه بازیکنان این است که با توکل بر خدا و ائمه اطهار(س)، تلاش و کوشش کنید و هر چه در توان دارید برای این تیم بگذارید.

 

اسدی با بیان این که دعای خیر مردم و هواداران همیشه با شما خواهد بود، ابراز داشت: برای پرداخت حق الزحمه بازیکنان هیچ مشکل مالی نداریم زیرا هزینه باشگاه مشخص شده و پرداخت ها هم بر اساس برنامه پیش خواهد رفت.

 

گفتنی است مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس پیش از حضور در جمع بازیکنان، به میانِ هواداران تیم پارس جنوبی جم رفت و از نزدیک در جریان دغدغه ها و پیشنهادهای آنان قرار گرفت.

 

اسدی درمورد دغدغه هواداران مبنی بر اعزام آن ها برای حمایت از این تیم در بازی های خارج از خانه، با بیان این که تیم با تشویق هوادارانش موفق خواهد بود، گفت: محدودیتی برای اعزام هواداران نداریم بنابراین تیم را در دیدارهایی که میهمان است، تنها نگذارید.گفتنی است تیم پارس جنوبی جم عصر روز دوشنبه، ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۳ در اولین دیدار خود به مصاف تیم فجر سپاسی خواهد رفت.

پارس جم 6
پارس جم 5
پارس جم 4
پارس جم 3
پارس جم 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید