پیام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت هفته وحدت و سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص)

(سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) ۲۲:۰۸

Hbd

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با صدور پیامی، فرارسیدن هفته وحدت و سالروز میلاد باسعادت پیامبر گرانقدر اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) را تبریک گفت.
 
در پیام سخاوت اسدی آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت، آخرین رسولِ خداوند رحمان، حضرت محمد مصطفی(ص) و فرارسیدن هفته وحدت را به ملت مسلمان و خداجوی ایران‌اسلامی و مردم ولایتمدار استان بوشهر تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
 
امروز به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، با تاسی از سیره پیامبر عظیم الشان اسلام(ص)، برادران اهل سنت در کنار شیعیان کشورمان با تعامل، محبت و دوستی زندگی می کنند.
 
در استان بوشهر به ویژه شهرستان های جنوبی استان نیز وحدت، اتحاد و یکپارچگی بین برادران اهل سنت و تشیع در بالاترین سطحِ خود قرار داشته و صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به پاسِ میزبانیِ این عزیزانِ گرانقدر، با امنیت و آرامشِ مثال زدنی و در فضایی آکنده از دوستی و محبت به تولید و ارزآوری برای کشور می پردازد.
 
هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت نبی مکرم اسلام (ص) که امسال با هفته دفاع مقدس درهم تنیده شده است را گرامی داشته، بر خاندانِ پاکش درود و رحمت می فرستیم و امیدواریم خداوند سبحان ما را از پیروان و رهروان راستینِ آن حضرت قرار دهد.
سخاوت اسدی
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید