مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس:

جبهه مقاومت قابل تضعیف نیست

(دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) ۱۸:۱۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- آیین بزرگداشت شهید مقاومت لبنان و تجلیل از ایثارگران سازمان منطقه ویژه پارس صبح امروز دوشنبه ۹ مهرماه در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این مراسم گفت: اندیشه شکل‌گیری مقاومت در لبنان بنیادین و قوی است و این جبهه با شهادت سردران و فرماندهان هرگز قابل تضعیف و تعطیل نیست.
 
«سخاوت اسدی» در آیین گرامیداشت پرچمدار جبهه مقاومت و تجلیل از رزمندگان، جانبازان و آزادگان منطقه ویژه اقتصادی پارس و شهرستان عسلویه اظهار کرد: جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین به درخت تنومندی تبدیل شده که به فضل الهی و به کوری چشم دشمنان اسلام هر روز قوی تر از قبل خواهد شد.
 
وی افزود: اگرچه برای شهید عزیزمان «سید حسن نصرالله» مراسم های ختمی و بزرگداشتی در سراسر کشور از جمله سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس برگزار شده و یا در حال برگزاری است اما جریان مقاومت علیه اسراییل غاصب و جنایتکار روز به روز در حال قوی شدن است.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: حیف است امثال شهیدان «قاسم سلیمانی»، «سید حسن نصرالله»، «اسماعیل هنیه» و سایر شهدای مقابله با استکبار جهانی غیر از شهادت از دنیا بروند که خون این آزادمردان مسلمان سبب رسوایی بیشتر کشورهای حامی تروریست و کودک کش شده است.
 
اسدی با بیان این که همه ما باید ایمان و اخلاص داشته باشیم، گفت: جبهه مقاومت با رهبری نایب امام زمان(عج) حضرت امام خامنه ای، قوی تر از گذشته پیش رفته و قطع به یقین خون شهید سید حسن نصرالله، یارانشان و همچنین خون زنان، مردان و کودکان بی دفاع غزه اثرگذارتر خواهد بود.
 
وی تجلیل از رزمندگان را تجلیل از روحیه مقاومت، ایثارگری، ظلم ستیزی، حق مداری، حق گرایی و حق طلبی دانست و ابراز امیدواری کرد: اخلاص و روحیه های دوران دفاع مقدس زنده شود.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس عنوان کرد: همان روحیه اعتقادی، باورها و استمرار آن مسیر ما را به سرمنزل مقصود خواهد رساند.

همایش ایسارگران 11
همایش ایسارگران 10
همایش ایسارگران 8
همایش ایسارگران 7
همایش ایسارگران 6
همایش ایسارگران 5
همایش ایسارگران 4
همایش ایسارگران 3
همایش ایسارگران 2
همایش ایسارگران 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید