عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

پاسخ صهیونیست ها در زمان و مکان درست داده می شود

(سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳) ۱۴:۰۰

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که اقدامات اساسی خود را درمورد جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی انجام خواهیم داد، ابراز داشت: باید با تدبیر درست، زمان و مکان های درست را انتخاب کنیم تا اثرگذاری آن بیشتر باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- محمد اسماعیل کوثری در آیین گرامیداشت پرچمدار جبهه مقاومت و تجلیل از رزمندگان، جانبازان و آزادگان منطقه ویژه اقتصادی پارس و شهرستان عسلویه با بیان این که انقلاب ما از مظلومین دفاع می کند، افزود: ما تا آخر ایستاده ایم و اینطور نیست که فکر کنند با شهادت عزیزی کار تمام می شود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تداوم راه شهدای مقاومت گفت: این راه با صلابت ادامه دارد و به امید خدا پیروزی با جبهه مقاومت است.
 
وی با اشاره به نزدیک بودن سالروز عملیات طوفان الاقصی ابراز داشت: در این عملیات رزمندگان و مجاهدان فلسطینی توانستند هیمنه رژیم اشغالگر قدس را درهم بشکنند به طوری که فرمانده یکی از لشکرهای رژیم صهیونیستی را در اتاق خوابش دستگیر کردند.
 
کوثری به اسارت حدود ۲۰۰ نفر از صهیونیست ها در عملیات طوفان‌الاقصی اشاره کرد و ابراز داشت: در حالی که مجاهدین فلسطینی می توانستند بیش از این تعداد را کشته و از پای دربیاورند اما تفاوت آن ها با صهیونیست ها در این است که هدفِ مجاهدین مسلمان فلسطین رضایت خدا بود نه هوای نفس.
 
 نماینده مجلس دوازدهم با اشاره به سخنان برخی که می گویند ابتدا حماس این جنگ را آغاز کرد، اظهار داشت: حماس از سرزمین خود دفاع کرد.
 
کوثری ادامه داد: جنگ فی نفسه خوب نیست و نظام جمهوری اسلامی نیز هیچ وقت آغازکننده جنگ نخواهد بود اما دفاع کننده بسیار قوی خواهد بود.
 
وی دکترین نظام جمهوری اسلامی را بر دفاع مستحکم عنوان کرد و گفت: دکترین نظام مقدس جمهوری اسلامی که توسط امام(ره) و مقام معظم رهبری تعیین شده، بر اساس دفاع همه جانبه است.
 
وی با تاکید بر این که باید در مقابل زورگویان، زیاده خواهان و جنایتکاران ایستادگی کرد، افزود: آن هایی که دم از گنبد آهنین می زدند امروز بیش از ۴۰ هزار نفر از مردان، زنان و کودکان بی پناه را قتل عام کردند.
 
وی با انتقاد از رفتار سازمان ملل گفت: سازمان های حقوق بشر کجا هستند که جنایتکاری مانند نتانیاهو را در سازمان ملل راه دادند تا سخنرانی کند.
 
کوثری با بیان این که آن ها همه چیز را برای خود می خواهند، افزود:  همه انسان ها آزاد خلق شدند اما آین جنایتکاران می گویند دنیا باید تحت سلطه ما باشد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که صهیونیست ها تاکنون سه بار برای ترور شهید سید حسن‌نصرالله اقدام کرده بودند، افزود: دبیرکل شهید و عزیزِ حزب الله در سه دهه ای که رهبری آن را برعهده داشت، نیروهایی تربیت کرد که امروز با توانایی خود موشک می سازند و دستشان از این لحاظ پر است.
 
 کوثری با اشاره به فرمایشات معروفِ امام خمینی(ره) درمورد "ما می توانیم" گفت: امروز پیامِ ما می توانیم به یمن، لبنان عراق و حتی کشورهای غیرمسلمان هم رسیده است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که اقدامات اساسی خود را درمورد جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی انجام خواهیم داد، ابراز داشت:  باید با تدبیر درست، زمان و مکان های درست را انتخاب کنیم تا اثرگذاری آن بیشتر باشد.
 
کوثری با بیان این که  رژیم اشغالگر قدس به هیچ عنوان به اهدافش نرسید، گفت: این رژیم جرات حمله زمینی ندارد و قطعا پس از حمله زمینی خواهد دید که چگونه زمین گیر می شود.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید