برگزاری مسابقات والیبال گرامیداشت شهدای صنعت نفت در منطقه ویژه پارس

(سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳) ۱۸:۱۸

یک دوره مسابقه والیبال با عنوان گرامیداشت شهدای صنعت نفت بین ده تیم از شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس در سالن پردیسِ شهر عسلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-در این مسابقات تیم های پتروپالایش کنگان و مجتمع گاز پارس جنوبی به فینال راه یافتند که در نهایت تیم پتروپالایش کنگان موفق شد به مقام اول دست یابد.
 
تیم های  مجتمع گاز پارس جنوبی و پتروشیمی مخازن سبز عسلویه  نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
سید عبدالله موسوی نژاد، رییس کمیته داوران و مسئول برگزاری این مسابقات با قدردانی از حمایت های سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از ورزش به ویژه والیبال، ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری منظم لیگ والیبال در این منطقه باشیم.
 
وی با اشاره به ظرفیت بالای منطقه در پرورش بازیکنان مطرح گفت: امیدوارم با برگزاری رقابت های منظم شاهد حضور این بازیکنان در لیگ های مطرح کشوری باشیم.
 
موسوی نژاد در پایان از حمایت های سیدمحمدباقر یوسف زاده، رییس هیات والیبال شهرستان عسلویه و همچنین ایرج ایری، رییس امور ورزش سازمان منطقه ویژه پارس جهت حمایت از برگزاری این‌مسابقات برای اولین بار در سطح منطقه قدردانی کرد.
 
سرپرست ورزش های همگانی سازمان منطقه ویژه پارس نیز با قدردانی از حمایت های مسئولین این سازمان برای برگزاری مسابقات شهدای صنعت نفت، ابراز امیدواری کرد در آینده تیمی با نام منتخب عسلویه برای حضور در لیگ های کشوری تشکیل شود.
 
مهدی جلودارزاده با تقدیر از یوسف زاده، رییس هیات والیبال عسلویه و همچنین ایری، رییس امور ورزش سازمان منطقه ویژه پارس، گفت: امیدوارم برای دوره های بعد بتوانیم تیم های مطرحی از دیگر نقاط کشور را به شهر عسلویه دعوت کنیم.
 
 گفتنی است در پایان این مسابقات از تیم های برتر با اهدای مدال و هدایایی قدردانی شد.

 

4t 7
4t 6
4t 5
4t 4
4t 3
4t 2
4t 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید