نشست شورای عالی پژوهش، نوآوری و تجاری سازی منطقه ویژه پارس برگزار شد

(یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳) ۱۱:۱۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-نشست شورای عالی پژوهش، نوآوری و تجاری سازی منطقه ویژه پارس با دعوت از تمامی مدیران پژوهش، فناوری و نوآوری شرکت های فعال در سطح منطقه در سالن جلسات سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.
 
در این جلسه رحمان دشتی، رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس درمورد ارائه خدمات فناورانه و دانش بنیان از سوی پارک علم و فناوری و همچنین مجموعه معاونت علمی ریاست جمهوری به شرکت های منطقه سخنانی ایراد کرد.
 
وی در حوزه دانش بنیان کردن شرکت های منطقه نیز به حاضرین در جلسه توضیحاتی ارائه داد.
 
دشتی با اشاره به برگزاری رویداد فناورانه نمایشگاه انرژی که قرار است توسط پارک علم و فناوری در بندر بوشهر در نیمه اول آذرماه برگزار شود، از شرکت های سطح منطقه خواست حضوری فعال در این نمایشگاه داشته باشند.
 
مجتبی اسدی، مدیرعامل صندوق غیردولتی پژوهش و فناوری استان بوشهر نیز در این جلسه بود گزارش مفصلی از امکانات و خدمات این صندوق و همچنین همکاری با شرکت های سطح منطقه توضیحاتی ارائه داد.
 
وی در ادامه توضیحاتی از فعالیت های صندوقِ سازمان متبوع در بخش ارائه تسهیلات، صدور ضمانت نامه ها و همچنین سرمایه گذاری ارایه کرد.
 
جعفری، رییس مرکز رشد و فناوری کنگان از دیگر سخنرانان در این نشست بود که سخنانی درمورد نحوه تعامل و همکاری با شرکت های سطح منطقه، پروژه های کاری و برنامه های آینده ایراد کرد.
 
در ادامه جلسه با توجه به درپیش بودنِ بزرگداشت هفته پژوهش، برنامه های مرتبط با آن در سطح منطقه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
 
 شاهینی، رییس پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس گزارشی از  رایزنی ها و ملاقات های انجام شده در وزارت نفت برای برگزاری باشکوه برنامه های هفته پژوهش در منطقه ویژه پارس ارائه کرد.
 
در نهایت مدیران حاضر در جلسه به بیان دیدگاه های خود درمورد چگونگی برگزاری مراسمات هفته پژوهش پرداختند.
 
 در پایان جلسه نیز دستورالعمل اجرایی شورای عالی پژوهش، نوآوری و تجاری سازی منطقه ویژه پارس بررسی، تحلیل و تصویب و همچنین مقرر شد در جلسه آینده که در آبان ماه برگزار خواهد شد، اعضاء نظرات نهایی خود را اعلام کنند.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید