با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس و با هدف تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت؛

"دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی" برگزار می شود

(سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱) ۱۱:۳۳

با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس «دومین کفرانس بین المللی رویکرد های نوین در نگهداشت انرژی » با هدف ارایه راهکار های علمی و عملی در بهینه سازی مصرف انرژی ، روزهای دوزادهم و سیزدهم اسفند ماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس – با توجه به اهمیت روز افزون مدیریت مصرف انرژی و نقش آن در توسعه پایدار و تقویت هرچه بیشتر ارتباط دانشگاه و صنعت "دومین کنفرانس بین المللی  رویکرد های نوین در نگهداشت انرژی" با حضور کارشناسان و متخصصان ایرانی و خارجی برگزار می شود.
شعار این کنفرانس«خود کفایی،تولید و کارآفرینی در زمینه انرژی» است و در آن آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی صنایع کشور با محوریت بهینه سازی مصرف انرژی ارایه می شود و انتظار می رود با عملی نمودن تحقیقات انجام شده علاوه بر جلوگیری از هدر‌رفت انرژی به شکوفایی اقتصادی کشور نیز منجر شود.
همچنین در حاشیه این کنفرانس پنل‌های تخصصی نیز برای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، فولاد، ساختمان و نیرو برگزار خواهد شد تا آخرین دستاوردهای علمی در این زمینه به بحث و گفت و گو گذاشته شود.
علاوه بر این چهار کارگاه تخصصی نیز با موضوعات «ممیزی انرژی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی» و «استاندارد 50001 ISO و پتانسیل‌های افزایش کارایی انرژی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی» و « متدولوژی جامع پروژه، طرح و پرت فولیو،در صنایع نفت،گاز و پتروشیمی» و «هزینه یابی جریان مواد (MFCA) با معرفی استاندارد نوین ISO 14051 » با حضور متخصصان داخلی و خارجی در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار خواهد شد که هدف از آن  بررسی روش های پیشرفته و کاربردی نگهداشت انرژی در صنایع مختلف اعلام شده است.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی
www.etec.ir مراجعه نمایند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید