رکورد ٢٠ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در پالایشگاه فاز ١٢ ثبت شد

(سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲) ۱۵:۳۹

رکورد ٢٠ میلیون نفر ساعت کار بدون حوادث منجر به از دست دادن زمان (LTI) در بخش خشکی پالایشگاه فاز ١٢ پارس جنوبی ثبت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس و به نقل از روابط عمومی پترو پارس،مدیر اچ اس یی فاز ١٢ با اشاره به اینکه پالایشگاه فاز ١٢ بزرگترین پالایشگاه پارس جنوبی است و به سه بسته یی پی سی تقسیم می‌شود، گفت: رکورد ١١,٦ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه منجر به از دست دادن زمان در بسته یی پی سی یک، ٦.٥ میلیون نفر ساعت در یی پی سی ٢ و ١,٩ میلیون نفر ساعت در بسته یی پی سی سه در بخش خشکی فاز ١٢ پارس جنوبی ثبت شد که این آمار در منطقه پارس جنوبی بی‌نظیر است.

مهندس محمدی افزود: انجام اقدام های پیشگیرانه و واکنشی از مهمترین دلایل این موفقیت است که همسو با اجرای سیستم IMS شرکت پتروپارس انجام شده است.

مدیر اچ اس یی فاز ١٢ با تاکید بر نقش آموزش در پیشگیری و کنترل حوادث گفت: بیش از ١٩٠ هزار نفر ساعت آموزش عمومی و تخصصی اچ اس یی برای کارگران و کارکنان شاغل در فاز ١٢ انجام شده است.

وی تاکید کرد: در بخش بهداشت و محیط زیست نیز فعالیت‌های عمده‌ای انجام شده که ثبت رکورد یکصد میلیون نفر ساعت کار بدون وقوع مسمومیت عمده غذایی (شاخص‌های بهداشتی) نیز از آن جمله است.

بر پایه این گزارش، طرح توسعه فاز ١٢ پیش تر نیز با ثبت رکورد ٥٥ میلیون نفر ساعت کاری بدون حادثه منجر به فوت، موفق‌ترین طرح در این زمینه بوده و هم اکنون با انجام بیش از ١٢٠ میلیون نفر ساعت کاری در حال راه‌اندازی است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید